14 Haziran 2012 Perşembe

Polaroid İle Arama Yapmak

Yanlış okumadınız Polaroid fotoğraf makinesi ile arama yapabilir hatta o kullandığınız milyarlık makinelerden daha iyi sonuç alabilirsiniz.
polaroid gold treasure visualizer 3d
Polaroid gold treasure

   Önce olayın hikayesini anlatalım ; Amerikada bir vatandaş evini Ebay da satmak için evin fotoğraflarını çekiyor, fotoğraflarda parıltı dikkatini çekiyor bir kaç saat sonra tekrar fotoğraf çekiyor aynı görüntüyü alamıyor. Ertesi gün sabah güneş toprağı ısıtırken 08:30 sularında tekrar fotoğraf çekiyor ve aynı parıltıyı yakalıyor . Bir saat sonra gene parıltı yok ilerleyen saatlerde yine yok . Sonra parıltının geldiği yeri yani bacayı araştırıyor. Evin bacasından 28 kilogram altın çıkarıyor. Olayı dahada araştırınca evin eski sahibinin kolombiyalı bir hırsız olduğunu ve soyduğu kuyumcunun ağırlığı 28 kg olan altınlarını polisin bulamadığını öğreniyor.

 Aynı işlemi basit bir polaroid ile sabah gün ışıdıktan sonra toprak nemini kaybederken sizde yapabilirsiniz. Belki tam noktayı bulamayabilirsiniz ama arazide gerçekten birşey olup olmadığını anlarsınız ve araziyi çok küçük bir alana düşürebilirsiniz.

46 yorum:

  1. biz denedik işlem yapılırken basından ayrılmadım hersey onumde yapıldı deneyen varsa foto goruntulerı var elımde

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşım bende denedim sıkıntı ok yalan değil bu olay . Altının gerçekten de iyonları bir şekilde görüntülenebiliyor. Rusların bu konuda pek çok projesi var birinci jenerasyon gece görüş dürbünleri kullanıyorlar adamlar . Ama bu konu hakkında kesin bilgi elimizde yok o yüzden bişey diyemiyorum. ama ben toprağa dayayıp polaroid one 600 ile aşağıdaki taş örgüyü buldum. 1,5 metre derinlikte çıktı ve fotoğrafta gördüğümün aynısı. Bir de pozun yanması durumu var . Bir abimizin bahçesinde denemiştik alan taramanın çektiği yerden görüntü alalım dedik . Toprağa dayadık ve fotoğraf çektik . Pozun ortasında sapsarı resmen altın rengi bir sarılık oluştu pozun ortası yandı yani... Ama o abimiz sağ olsun biz noktayı koyunca sıkıntı çıkarttı. Bizde işin üstüne düşmedik . Bu olay 2001 de olmuştu olmuş on on iki sene. Ama içi zift kaplı küpün içinde yada üzerinde boşluk ve kapak olan bir örtü içinde ne kadar görüntü alırız bilemem. Ama bu adamın yaptığı gibi genelde ilkbaharda toprağın nemi tuttuğu aylarda güneş ışığı vurup toprağı ısıttığında , işte o zaman ortaya çıkıyor görüntü. Ama noktalama yok sadece emin oluyorsun orda altın olduğundan ... Bilgisi olan paylaşsın diye açtık siteyi . Yüreğimizi ortaya koyduk ama yine bilen bildiğini kendine saklıyor , mezara götürecek herhalde .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,madem görüntü aldınız,bunu başardınız,öğrenmek istediğiniz ne?onu anlayamadım.ben bununla görüntü alan birisini tanıyorum ama şu an firmanın ürettiği filmler yok piyasada,kalitesiz taklitleri var ve onlarla da bir sonuç alınmıyor.

      Sil
    2. Benim yanıma bir fotoğraf makinası geldi ama gece çekimi yapıyordu Rus yağımı ufak dijital fılaşı okadar güçlü idi ki boş alanda çekerken bir şey yok karanlık karşıda duruyorsan sen ama malzeme olan alanda paralar objeler havada görünüyordu 15 m derinlik alıyordu ben gördüm burdan görüntü atamiyorum resimleri var emin olun paranın gümüş altın bıronz olanı bile görünüyor toplu tek tek objeler noktayı biliyorsun ama girişi vermiyor bulman gerekiyor oda olunca

      Sil
  3. fotoları nasıl koyulacagını bilemediğim için koyamadım evet sizin dediğiniz gibi goruntu sapsarı cıktı o goruntu ıle bilgisayar ortamında sarı goruntu acıldı çıkan seyler çok enteresen inanılacak gibi degilsekline kadar desenıne kadar ama daha dogrulayamdık cıkan sonucları bekliyoruz kriterlerin olsmasını insallah dogrulıyacagız

    YanıtlaSil
  4. Üstteki fotoğrafta 4 kare fotonun ikincisine dikkatlice bak. Orda ağacın üzerinde tamamen yanık bir alan var. O işte orada gerçekten altın olduğunu gösteriyor. Bu olay İster araziyi çek manzara fotoğrafı çeker gibi , istersn toprağın altını çek 1,5 metre derinliğe kadar bu görüntüyü yakalayabilirsin. Ama bu işin noktası neresi dersen işte ondan emin olamam . toprak altında noktalarsın ama açık arazide çok zor. Elindeki fotoğrafları tarayıp bana yollayabilirsin.

    YanıtlaSil
  5. mail adresi verirseniz gonderim anlayamadıgım konu şu: ben bilgisayar teknık servis hızmeti veren bir firmayım yanı bilgisayar ortamına yabancı degilim elimdeki rsimleri adam gozumun onunde çekti ce goruntuleri bilgisayara onumde attı 1-2 saat gibi bir surede resimler şekillendi o sarı gonuntunun içinde şekiller ve hatta desenine kadar çıktı başkası soylese kesinlikle inanmam ama adam gözumun önunde yaptı inanilacak gibi değil hala bir tarafım ınanamıyor işten biraz daha emin olalım şartlar olgunlaşsın resmi kazı yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benmde konu hakkında oldukca fazla bilgim var.burda paylaşmayı doğru bulmuyorum ararsan b istişare yapalım 545 207 60 67

      Sil
    2. Sizi yarin arayacagim dsc 710 ile bilginiz varmi?

      Sil
  6. polaroid ile nasıl fotoğraf çekip bilgisayara attı orasını anlayamadım ki bende 1990 dan beri bilgisayarcıyım yazdıklarımdan anlaman lazımdı :) 404@usa.com yolla bakalım.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar,
    Engin Amca ve Lvent Lvent sizler icin sakıncası yoksa resimlerinizi gormek isterim.
    okantex2000@yahoo.com

    YanıtlaSil
  8. Selam , Bu doğru hatta Plaroidin ilk piyasaya çıkan makinası boşluğu bile gösteriyordu .. Fakat bu makinayı piyasada bulmak oldukça zor belki antikacılarda bulabiliriz..

    NİCOMEDİA

    YanıtlaSil
  9. Bu bu programı adi ne ve nasıl yukleyebiliriz

    YanıtlaSil
  10. Uzun bi zaman yoktum konu hiç ilerlememiş ben sonuç verim polaraid uygulaması tuttuğumuz makinalar ile örtüştü sonuç olumlu başarılı herkese kolay gelsin bol şans

    YanıtlaSil
  11. Cihaz çalışıyor denendi gördüğünde sıkıntı yok fakat derinliği 1 - 1,5 metre ile sınırlı olduğu için ve Bizim milletimiz işi bilene değil kendini satana inandığı için pek bir ilerleme yok :)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Admin,
    nasıl bir cihazı denediniz
    kullanım seklini ,yani uygulamayı anlatabilir misiniz.
    okantex2000@yahoo.com

    YanıtlaSil
  13. Merhaba Admin,
    nasıl bir cihazı denediniz
    kullanım seklini ,yani uygulamayı anlatabilir misiniz.
    okantex2000@yahoo.com

    YanıtlaSil
  14. Makina dert değilde polaroid firması kapandığı için filmi bulmak sıkıntı ayrıca derinlik olayı 1 , 1,5 metre felan oluyor aşağıdaki kayaları taşları felan gösteriyordu. Ama benim bu dediğim olay sene 2000 civarı şu anda nerden bulacaksınız ki hem sonarı olan polaroid makineyi hemde filmini ? Makineyi topağa dayayıp üzerini siyah naylon poşetle örtüyordum , deklanşöre basıp kaldırıp filmi alıyordum. Flaşı kapalı olamamasına dikkat et eğer yapabilirsen .

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar ben cubukla yer noktaladım buronz gösteriyordu cubuk sonra polaroıdle resimi çektik ve kazdık 3 metreye yakın kazdık kemikler ve küp parçaları çıkmaya başladı resimdede vazoya benzer bronz renginde bir parça görüküyor yalnız direk resimi çektiginizde makinayı tamamen resim çekecegimiz zaman baddaniye ile üstünü ışık almayacak şekilde kapatıyoruz resmi çekince resimde bulanık bir resim çıkıyor bir şey görmenizin imkanı yok biz bu resmi bir hastanede labaratuvarda hemde röntgende filim meydana çıkıyor ve bilgisarda bir programa atılıyor resim ondan sonra belli oluyor nitekim bizim kazdıgımız yerden su çıkınca bıraktık makınayı dogrulayamadık sormak istediginiz bir şey varsa cepte sorabilirsiniz 0554 945 20 24

    YanıtlaSil
  16. ankarad satılıyor 160 tl olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neresinde net gosteriyormu yani kesin sonuç alabilir miyim ?

      Sil
    2. Neresinde satılıyor kesin sonuç alabilir miyiz ?

      Sil
  17. Bu cihazı uzun zaman kullandım.Cihazı randumanlı kullana bilmek için çalışma sistematiğini iyi anlamak lazım,Bu cihazlar bir dönem hastanelerde bile kullanıldı metal yutma vakalarında.Arkadaşlar ben envai çeşit makine ve dedektörü kullandım.hiçbiriyle sonuç alamadım,hepsi hikaye,Bu cihaz bu iş için tasarlanmamış bişey o yüzden güvenilir.cok güçlü bir filaş özelliği var muhtemelen,fılaş ın güçlü ışığı yer altına nüfus ediyo nesneye çarpıp görüntüyü poza taşıyor bir nevi insan gözü gibi,yanlız bunun olabilmesi için cihazı yere uygun mesafede tutmalı ve mutlaka karanlık olmalı ve toprağa karışmış mazemede başarılı olacağını sanmıyorum net görüntü için boşluk,oda,mezar türü içinde yansımaya yardımcı olacak kimyasal gaz bulunan boşluklar olalı,cihazın en verimli kullanılacağı yerler mezar odası ve boşluk kesin olan Tümülüslerdir,bu işe meraklı arkadaşlar mutlaka bu fotoraf makinasını denesin,sakına sakın detektörlere para vermeyin bu cihazın pozuyla beraber maliyeti 200ty geçmez alın deneyin deneyim kazan manz lazım kullandıkça çözersiniz cihazı,bir sıkıntıya dikkatinizi çekeyim fabrikası kapandığı için pozları cok eski ve bozuk çıkıyor ben o yüzden kullanmıyorum artık kaçtene alsam bozuk cıktı,ayrıca cihası aselsana gönderdim analogdan dijitala çevirebilirler belki diye yapamadılar.böle olsa poz sıkıntısı olmayacaktı,kafası çalışan arkadaşlar varsa yani elektronik mühendisi falan bu cihaz geliştirile bilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba uzun zaman geçmiş aradan ama birşey sorayım şimdi yeni polaroid filmler çıktı orjinal ve 780 gibi makinalarada uyumlu olduğu söyleniyor sizce denenebilirmi

      Sil
  18. Geçen süre zarfında deneyen , sonuç alan varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar
      1mt ye gomdugum bakıt hamam tasının ustunde aksam hava kararınca hava bulutlu oldugu bir gun birkac poz cekim yaptım..olmadı..tecrubeli arkadaslardan yardım istiyorum.hem polaroid hemde digital makina ile denedim ,her ikiside olumsuz.. neyi nasıl gormem gerektigini resimler ile anlatabilecek var mı
      okantex2000@yahoo.com

      Sil
    2. Makinası veya pozu varmı sizde?

      Sil
    3. LEVET BU MAKİNA ANALOG BİLGİSAYARA ATTI NEDEMEK BUNUN MÜMKÜNÜ YOK

      Sil
  19. http://www.sondakika.com/haber/haber-emlakcidan-ilginc-truva-hazinesi-iddiasi-8855800/ bu işlerle alakalı olanlar bu haberi görmüştür.haberi okuyun haberde bir detaya dikkat adam yurtdışından gelen bir teknoloji ile görüntüledik diyor FAKAT DİKATTT ADAMIN GÖSTERDİKLERİ POLORAİD POZU ARKADAŞLAR burası ile ilgili bir gelişme olursa yıllardr savunduğumuz şey gerceklik kazanacak BU arada bu yötemi yaklaşık 10 yıl önce ilk biz bulup kullandın bir profesörün tavsiyesi üzrine hep iddamız şuydu daha iyi bir cihaz şuan yok düşün toplam maliyet 200tl poz ve cihaz ama yaptı iş 400.000tl lik makinanın işi KONUYLA ALAKALI BİLGİSİ İLGİSİ PAYLAŞMAK İSTEDİĞİ SORMAK İSTEDİĞİ OLAN VARSA hakankoruk1985@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım o polaroid pozu değil . Baraj inşaatlarında kullanılan cinsten o görüntüyü veren cihaz ...

      Sil
  20. Polaroid Film ve Makineler mağazamızda bulunmaktadır.
    www.tuncfoto.com
    0212 513 24 09

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rıfat bey polaroid in fabrikası kapandı bu pozların üretimi yok diye biliyorum . Ayrıca one 780 film vardı piyasada bizim işimizi görecek model one 600 instant film . Elinizde olan model seri numarasını ve kısmen özelliklerini açıklayabilirmisiniz ... Sitede reklam yapmışsınız kullanıcılarımızın işini gördüğü sürece reklamı bile paylaşım sayarız sıkıntı yok :)) Tşk

      Sil
  21. Tüm yazilari yıl yıl okudum
    Hala bir gelisme yok mudur?
    Bulundugum yer karadeniz
    Hala kiz gibi,%90 acilmamis yerler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ustat karadenızın hangı ılındensın ben de o bolgelıyım tanısalım

      Sil
  22. merhaba abilerim ustalarım
    yazıları bende okudum denemiş olan ustalar faydasını gören abiler destek yazılarınızı devam ederseniz sevinirim
    birde modellerden bahsediyoruz bi abimiz sonarlı olacak demiş sx 70 diye bir model var omu
    diğer abiler polaroidin bikaç modeli var 600 -635 -780 gibi buiş için hangisi kullanılabilir tecrübeli abilerden yardım

    YanıtlaSil
  23. Bu polaroid olayı gerçek , ama bunu ilk denediğimde yıl 2006 2007 idi. Geçen zaman içinde çok tecrübe kazandık ve çok daha iyi cihazlar cikti. polaroid i toprağın altını görmek için değilde bölgedeki iyonları yakalamak için kullanmak mantıklı geliyor bana. İyonları polaroid pozunda gorsek bile bu iş sizi 50 metre karelik bir alana sokar. Ama gömülü olan malzemeler küp gibi bir kabın içindeyse nasıl bulacaksınız.ağzı balmumu ile kapalı olduğundan hiç bir alet için küp içindeki zift benzeri sırrı geçmek söz konusu değildir. Yine aslolan bilgidir . Mezar içinde varsa takılar onları polaroid , alan tarama , dedektör hepsi bulur çok derin değilse . Mesela şu an uydu yazılımı ile toprak altındaki duvarı olan boşluğu ve gömülü olan büyük metalleri bulabiliyorum. İyi bir alan tarama olarak polaroid üzerine deneme yapmak sizi aradığınıza yanaştırabilir. Denemekten kimse zarar görmez

    YanıtlaSil
  24. fırsatı hemen değerlendirip paraya ceviririm diyosun yani.enayi bol nasıl olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaş kime söylediğini de yazsaydın iyiydi , isim belirtmeden yaptığın yoruma dayanarak bende senin bu işten para kazanmaya çalışan insanları dolandıran ve rakip gördüğün kişileri karalamak için isimsiz olarak bu yazıyı yazdığını varsayıyorum ??? Çünkü benim herhangi bir kişiden para talebim hiç bir zaman olmadı ...

      Sil
    2. Merhaba emgin amca bu aralar sony dsc 710 makina meşhur bgi sahibi iseniz washaptan görüsmek isterim 0539 382 42 99

      Sil
  25. Polaroid 780 makinesi var, pozu 600 nolu olarak kullandık, 4 5 gün oldu, yağmurlu havadan kaynaklı sanırım pozların sadece etrafı yeşil ortası bazıları alt üst sağ sol olarak sap sarı çıktı. Daha kuru havadamı çekişse iyiydi

    YanıtlaSil
  26. Merhaba arkadaşlar bu durumla ilgili bir tecrübem oldu yanımda çekim yapıldı poloroid olduğunu biliyorum ve sonra elektronik bilgimi de birleştirerek konun üzerinde çalıştım size bildiklerimden biraz özet geçmek istedim öncelikle makinenin yani poloroid cihazın SONAR özelliği olması gerekiyor zaten bu özellik sayesinde bu görüntüler mümkün olabiliyor SONAR ses dalgası gönderiyor ve bu bir ısıl oluşturuyor aura dediğimiz maddenin ışıtsal hali yani cisme gönderdiğiniz ses frekansını elektriksel bir dürtme düşünün size geri yansıdığında da yani poloroid filmine düşen görüntü budur çekim yaparken makinenin yere olan mesafesi maksimum 2 parmak olmalıdır buna sığ alan oluşturma denir eğer bu sığ alanı oluşturamazsanız sonuç alamazsınız sistem basittir aslında ufak bir tiyo daha vereyim yüksek frekans cisimlerden geçmez fakat en düşük frekanslar cisimlerden geçebilir mesela deniz altı haberleşme frekansı en düşük olan 1 hertz kullanılır bu sayede deniz altında milyarca ton su ve dağ tepeleri aşabilir ��

    YanıtlaSil