4 Kasım 2012 Pazar

Kazılarak Kapatılmış Toprağın ve Boşluğun Tespiti !

   Daha önce kazılarak tekrar kapatılan bir toprağı bulmak rover c2 ile çok kolaydır .

visualizer 3d gpr
visualizer 3d gpr




 İşlemleri sırasıyla yapıyoruz. önce F7 ile ham görüntüyü kızartıyoruz , sonra görüntüyü sıfırlayıp tek sefer enterpolasyon yapıp görüntüyü F7 ile neredeyse en sonuna kadar kızartıyoruz, Taradığınız alanın ortasında kalacak şekilde kare yada yuvarlağımsı bir birine bütün bir alan oluşuyorsa orası ya kazılmış yada orada toprak yapısı farklıdır diye düşünüyoruz ve emin oluyoruz. Eğer ki ortada yuvarlağımsı yada kare ( oda misali ) değişik duvar gibi bir şekil aldıysanız F8 ile biraz görüntüyü açıyoruz ve yanal görüntüye bakıyoruz. Yanal görüntüde üstü yeşil altı tabana değen bir kırmızılık varsa bilin ki o şeklin içinde para var . Yoksa yıllar önce birisi burayı kazmış ama neden kazmış elinizdeki bilgiye bağlı olarak şekillenecek bir soru , bu soruyu siz cevaplayacaksınız. Sonra bu görüntüden kesin emin olmak için  tekrar sıfırlayıp tek sefer kayan sinyalleri düzelt diyoruz o görüntü ilk halinden başka bir görüntüye , şekle bürünüyorsa bilin ki taramanız HATALIDIR ! 

   Boşluklardan da bu şekilde emin olabilirsiniz F7 ile sonuna kadar kızartın eğer ortada kocaman bir mavilik varsa boşluk kesindir ! Ufak mavilik kalıyorsa bilin ki aşağıda ağaç kökü var . Şekilsiz bir mavilikse uğraşmanıza değecek bir şey olmadığı yada altta taş parçaları olduğu anlamına gelir. Ama bu taş parçaları bazen duvar gibi düm düz bir çizgi çiziyor olabilir o zaman dikkat çünki yeraltında olan duvarların uçlarında mezar vardır ve boş değildir.  

   Konu ile ilgili resimler hazırlanmaktadır. Artık çoğunuz biliyor ki ben ezbere iş yapmam Rover c2 nin bu görüntüleri alabilmesi için biraz zaman geçecek , yağmur yağacak , güneş açacak gömülü malzeme topraktan farklı bir yapıya bürünecek .

404@usa.com a giremiyorum .Mail yollarsanız göremediğim için cevap yazamayabilirim .

6 yorum:

  1. slm usta yazılarınız icin cok tesekkür ederim sizinle bir sekilde irtibata gecmem lazım mail adresinize giremiyorum demissiniz size nasıl ulasabilirim ? goeremeli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Mail adresime giremiyorum . Gerekte görmüyorum. Eline cihaz alan her adam para bulacam sanıyor. Adamın elinde ne bilgi var , ne o bahçeye "burada benim param var diyerek bir rum gelmiş. " Bizim ülkemizin toprağı maden zaten almanyada böyle toprak olsa altın aramazlar bu toprağı işlerler. Bu cihazlar ondan dolayı ezbere aramayla para bulamaz ve yanılırlar. Aşağıda olan taşı size sandık olarak gösterirler . Ben anlarım aşağıda ne olduğunu söylüyorumda . Ama bıktım insanlardan . Kusuruma bakma lütfen . Sitede her şey açıkca anlatılıyor . Emin ol hepsi benim tecrübemdir ve doğru dediğimi dediklerimi uygulayınca göeceksiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb kardeşim. Tüm söğlediklerin mevcut. Fakat mahsen girişini bulamıyoruz. Asıl Girişi gösteren işaret kaybolmuş. Yaklaşık
      200 mtre bir alan içerisine ama girişi bulamamakrayız. Ne yapmamız lazım. Selametle...

      Sil
    2. Teşekkürler . Dere içerisinde örme duvar varmı ? Duvarı bul bu adam su ihtiyacını karşılamak için dereden giriş vermek zorunda :) O alanı tara boşluğu gör . Boşluk tespiti için diğer yazılarımı oku . Gerrçekten boşluğun var olduğundan emin olmak için cavefinder modunda çubukları toprağa sapla boşluk varsa ekrana yes yazısını yazar. Yoksa no diyecek ve ekrana görüntü yollamayacaktır. Ekrana attığı görüntüye aldanma sakın . Normal tararken aldığın görüntüyü esas al.

      Sil
  3. Slm usta ben sizde bu görüntülerin ve varsa bir kac baska görüntüleri bana mail atmanızdı elimde kıyaslayacak görüntüler olsun istemistim bu bana cok yardımcı olacaktır. mail adresim cevabınızın üztündedir. Simdiden tsk ederim. Birde Yüz yüze egitim alma imkanımız olurmu onu soracaktım.

    YanıtlaSil
  4. ustam yine ben ustam nerdeysen irtibata geçelim lütfen aleme rezil olduk ne kepçesi kaldı nede dinamiti acil bilgilerinize ihtiyacımız var siz çaldırın ben ararım nerdeyseniz yanınıza gelcem 05467755744

    YanıtlaSil